Rejestry, ewidencje, archiwa
Rejestry, ewidencje, archiwa i zasady ich udostępniania:
- Dzienniki zajęć przedszkola
- Rejestr uchwał Rady Pedagogicznej
- Rejestr zarządzeń dyrektora przedszkola
- Protokoły posiedzeń Rady Pedagogicznej
- Protokoły posiedzeń Rady Rodziców
- Rejestr dzieci 6 letnich podlegających naborowi
- Rejestr skarg i wniosków
- Rejestry z zakresu ochrony danych osobowych
- Rejestry osób upoważnionych do przetwarzania danych osobowych
- Ewidencja zatrudnionych pracowników
- Ewidencja czasu pracy
- Ewidencja wypadków dzieci
- Ewidencja wypadków pracowniczych
- Ewidencja pieczęci urzędowych
- Ewidencja środków trwałych
- Ewidencja inwentarza pozostałych środków trwałych (wartościowo-ilościowa)
- Ewidencja inwentarza pozostałych środków trwałych ( ilościowa)
- Karty przydziału odzieży ochronnej i środków ochrony indywidualnej
- Wykaz akt przekazanych do archiwum zakładowego
W archiwum zakładowym przedszkole archiwizuje zgodnie z instrukcją kancelaryjną następujące dokumenty:
- Kadry
- Płace
- Dokumenty finansowo-księgowe
- Dokumenty z przebiegu procesu wychowawczo-dydaktycznego
Sposoby i zasady udostępniania danych zawartych w rejestrach i ewidencjach:
Rejestrów zawierających dane osobowe nie udostępnia się osobom postronnym, zgodnie z Ustawą o ochronie danych osobowych z dnia z dnia 10 maja 2018 r. (Dz. U. z 2019 r. poz. 1781 z późn. zm.)
Dokumenty udostępniane są powołanym do tego organom kontrolującym na terenie placówki.
Dokumenty archiwalne są udostępniane na terenie przedszkola osobom upoważnionym na ich wniosek.
Dziennik zmian strony
Wszystkie wersje tej strony:
W celu uzyskania dostępu do wersji archiwalnej strony skontaktuj się z redaktorem.
- 04-12-2019 - Edycja treści
- 27-06-2015 - Utworzenie treści
Statystyka odsłon tej strony:
Łączna liczba odsłon wszystkich wersji tej strony: 555