Informacja Administratora

Na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), Dz. U. UE. L. 2016.119.1 z dnia 4 maja 2016r., dalej RODO informuję:
1. dane Administratora i Inspektora Ochrony Danych znajdują się w linku „Ochrona danych osobowych”,
2. Pana/Pani dane osobowe w postaci adresu IP, są przetwarzane w celu udostępniania strony internetowej oraz wypełnienia obowiązków prawnych spoczywających na administratorze(art.6 ust.1 lit.c RODO),
3. jeżeli korzysta Pan/Pani z odnośnika na stronie będącego adresem e-mail placówki to zgadza się Pan/Pani na przetwarzanie danych w celu udzielenia odpowiedzi,
4. dane osobowe mogą być przekazywane organom państwowym, organom ochrony prawnej (Policja, Prokuratura, Sąd) lub organom samorządu terytorialnego w związku z prowadzonym postępowaniem,
5. Pana/Pani dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego ani do organizacji międzynarodowej,
6. Pana/Pani dane osobowe będą przetwarzane wyłącznie przez okres i w zakresie niezbędnym do realizacji celu przetwarzania,
7. przysługuje Panu/Pani prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania lub prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania,
8. ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych,
9. podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest fakultatywne (dobrowolne) w celu udostępnienia strony internetowej,
10. Pana/Pani dane osobowe nie będą podlegały zautomatyzowanym procesom podejmowania decyzji przez Administratora, w tym profilowaniu.
zamknij

Rejestry, ewidencje, archiwa

Rejestry, ewidencje, archiwa i zasady ich udostępniania:

  1. Dzienniki zajęć przedszkola
  2. Rejestr uchwał Rady Pedagogicznej
  3. Rejestr zarządzeń dyrektora przedszkola
  4. Protokoły posiedzeń Rady Pedagogicznej
  5. Protokoły posiedzeń Rady Rodziców
  6. Rejestr dzieci 6 letnich podlegających naborowi
  7. Rejestr skarg i wniosków
  8. Rejestry z zakresu ochrony danych osobowych
  9. Rejestry osób upoważnionych do przetwarzania danych osobowych
  10. Ewidencja zatrudnionych pracowników
  11. Ewidencja czasu pracy
  12. Ewidencja wypadków dzieci
  13. Ewidencja wypadków pracowniczych
  14. Ewidencja pieczęci urzędowych
  15. Ewidencja środków trwałych
  16. Ewidencja inwentarza pozostałych środków trwałych (wartościowo-ilościowa)
  17. Ewidencja inwentarza pozostałych środków trwałych ( ilościowa)
  18. Karty przydziału odzieży ochronnej i środków ochrony indywidualnej
  19. Wykaz akt przekazanych do archiwum zakładowego

W archiwum zakładowym przedszkole archiwizuje zgodnie z instrukcją kancelaryjną następujące dokumenty:

  1. Kadry
  2. Płace
  3. Dokumenty finansowo-księgowe
  4. Dokumenty z przebiegu procesu wychowawczo-dydaktycznego

Sposoby i zasady udostępniania danych zawartych w rejestrach i ewidencjach:

Rejestrów zawierających dane osobowe nie udostępnia się osobom postronnym, zgodnie z Ustawą o ochronie danych osobowych z dnia z dnia 10 maja 2018 r. (Dz. U. z 2019 r. poz. 1781 z późn. zm.)

Dokumenty udostępniane są powołanym do tego organom kontrolującym na terenie placówki.

Dokumenty archiwalne są udostępniane na terenie przedszkola osobom upoważnionym na ich wniosek.

Podmiot udostępniający informację:
Przedszkole Miejskie nr 204 w Łodzi
odpowiada: Joanna Ryszkowska
data: 04-12-2019
wytworzył: Joanna Ryszkowska
data: 04-12-2019
data: 04-12-2019
Dziennik zmian strony

Wszystkie wersje tej strony:

W celu uzyskania dostępu do wersji archiwalnej strony skontaktuj się z redaktorem.

  • 04-12-2019 - Edycja treści
  • 27-06-2015 - Utworzenie treści

Statystyka odsłon tej strony:

Łączna liczba odsłon wszystkich wersji tej strony: 544